ارایه دهنده برنامه تغذیه بدنسازی

ارایه دهنده برنامه تغذیه بدنسازی

ارایه دهنده برنامه تغذیه بدنسازی

ارایه دهنده برنامه تغذیه بدنسازی

  • ۰
  • ۰

آنچه که در علم ورزش و تغذیه به عنوان افزایش وزن قلمداد میشود ٬ افزایش توده ی عضلانی است . همچنین کاهش وزن در علم ورزش و تغذیه کاهش توده چربی و به عبارتی چربی سوزی بدون از دست دادن بافت عضلانی میباشد . پس چاق شدن و لاغر شدن را با کاهش وزن و افزایش وزن اشتباه نگیرید . افزایش چگالی عضلانی و کاهش چگالی چربی در بدن بدون انجام تمرینات با وزنه و ورزش ٬ بدون داشتن تغذیه علمی و اصولی امکان پذیر نیست .

چرا پس از کاهش وزن پوستمان شل میشود ؟

افراد میتوانند با نخوردن غذا لاغر شوند ولی همواره با شل شدن پوست و عضلات بدون هیچگونه تناسبی بدن آنها سایز کم میکند و لاغر شدن در پی کاهش شدید تغذیه ورزشی عوارض بسیاری را در پی دارد . هدف از کاهش وزن و افزایش وزن در رژیم های اصولی صرفا تغییر سایز نیست بلکه تناسب اندام و شکل گرفتن بدن بدون هیچگونه عوارض و آسیب به بدن میباشد . پس شما نمیتوانید با یک قرص خاص ٬ کپسول های لاغری ٬ کپسول های افزایش وزن غذا نخوردن و یا خوردن انواع غذا ها و خوراکی های پرچربی و کم ارزش از لحاظ ارزش غذایی …که در کانال های زرد و دروغین تبلیغ میشوند افزایش وزن با کیفیت (عضلانی) و یا کاهش وزن با کیفیت (بدنی متناسب و شکیل) داشته باشید . یک رژیم غذایی اصولی با هدف کاهش وزن دارای زنجیره ای از مواد غذایی کم کالری اما با ارزش غذایی بالا میباشد و بنابر این فرد وعده های غذایی خود را دارد اما نوع تغذیه دارای تفاوت های بسیاری میباشد که شخص را در مسیر کاهش وزن و چربی سوزی نگه میدارد .

به منظور افزایش وزن ٬ کاهش وزن اصولی چه باید کرد ؟

ورزش ٬ تغذیه ٬ استفاده از مکمل های اصلی ٬ مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت ٬ داشتن برنامه تمرینی و غذایی علمی و اصولی زیر نظر پزشک و مربی به منظور داشتن بدنی متناسب الزامیست . در این بین قالبا مراجعه کنندگان خانم هستند که به دلیل عدم آگاهی و مطالعه کافی به دنبال قرص های چاقی و لاغری میگردند . قرص چاقی و لاغری وجود ندارد و شما نمیتوانید تنها با خوردن یک قرص ٬ بدون آسیب رساندن به سیستم گوارش ٬ کبد کلیه ها و…شاهد افزایش وزن و یا کاهش وزن باشید . چه بسیا در بسیاری از موارد تبلیغاتی شاهد وجود مواد مخدر و داروهای کشنده نیز در قرص های لاغری غیر مجاز بوده ایم ! بدون ورزش شما نمیتوانید بدنی متناسب و شکیل داشته باشید . حتی مکمل های غذایی و ورزشی اصلی و مجاز مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو که بدون هیچگونه عوارض جانبی هستند و صرفا به مانند وعده غذایی عمل میکنند ٬ چربی سوز ها ٬ گینر های افزایش وزن و… نیز در صورت انجام فعالیت ورزشی بدنسازی تاثیر مطلوب دارند و در صورتی که عضلات شما درگیر نشوند نمیتوانید آن حجم از مواد غذایی را تبدیل به سایز عضلانی نمائید . اگر محصولی به شما تبلیغ شد که بدون انجام چنین مواردی شما را بدون زحمت به هدف میرساند قطعا در سلامت و اصالت محصول مورد نظر و آن مجموعه شک نمائید .

منبع


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی